FANDOM

Szybka Podróż jest metodą przemieszczania się bezpośrednio między lokacjami. W grze istnieją dwie metody takiej podróży, czyli Stagways i Tramwaje.

Stagways Edytuj

Stag Station Map

Jest to połączony system tuneli który sięga w większość części Hollownest. Dostęp do nich jest zapewniony przez Stacje Stagów które zazwyczaj są także wyposażone w Ławkę. Środkiem transportu poruszającym się przez Stagways jest Ostatni Stag, który także opowie krótką historię miejsca w którym aktualnie gracz się znajduje.

Większość stacji wymaga uiszczenia odpowiedniej ilości Geo. Nie każda lokacja posiada Stację Stag'ów.

Po odblokowaniu Stacji Stag'ow gracz może uderzyć w pobliski dzwon aby przywołać do siebie Ostatniego Staga. Ta czynność musi być powtarzana za każdym razem gdy nie jest on aktualnie na stacji.

Gracz może zakupić od Iseldy przypinkę Stacji Stagów za Geo 100, która automatycznie zaznaczy na mapie każdą odwiedzoną już Stację Stagów, w lokacjach dla których posiadamy mapę.

Spacer

Lokacje i Cena Edytuj

Nazwa Koszt
Miasto Łez

(Magazyny Miasta)

Geo200
Miasto Łez

(Stacja Króla)

Geo300
Deepnest

(Odległa Wioska)

Geo250
Dirtmouth -
Zapomniane Rozdroża Geo50
Grzybowe Pustkowie

(Stacja Królowej)

Geo120
Greenpath Geo140
Wyjące Klify

(Gniazdo Stagów)

Geo50
Ogrody Królowej Geo200
Ziemie Spoczynku -
Hr

Tramwaj Edytuj

Area Tram
Tram Pass

Jest to drugi środek Szybkiej Podróży, który pozwala na szybką podróż tunelami znajdującymi się głęboko pod powierzchnią. Aby można było ich użyć gracz musi posiadać Bilet Tramwajowy który znajduje się w Deepnest. Jeśli gracz spróbuje wejść do Tramwaju bez niej dostanie jedynie wiadomość, że drzwi przed nim posiadają otwarty slot na jakiś przedmiot.

Istnieją dwa tunele tramwajowe: górny, który łączy południowo-wschodni koniec Zapomnianych Rozdroży z południowo-zachodnim końcem Ziemi Spoczynku, i dolny który łączy południowo-wschodni koniec Deepnest z północną częścią Starożytnego Dorzecza i z południowo-zachodnim wejściem do Granicy Królestwa.

Gracz może zakupić przypinkę Tramwaju od Iselda za Geo 100, która zaznaczy na mapie wszystkie stacje tramwajowe, z wyłączeniem tych które znajdują się w lokacjach dla których nie posiadamy mapy.

Spacer

Lokcaje i Cena Edytuj

Name Koszt
Zapomniane Rozdroża -
Ziemie Spoczynku -
Deepnest -
Starożytne Dorzecze -
Granica Królestwa -

Ciekawostki Edytuj

  • Z dialogu z Ostatnim Stag'iem, a także z Snów martwych w Deepnest, możemy wywnioskować, że tramwaje miały zastąpić Stagways ale odkrycie gniazda robaków zatrzymało konstrukcję kolejnych tuneli. Nie zostały one nigdy dokończone.
  • Inni zaś mówią, że Tramwaje były technologią pozostałą po cywilizacji która istniała przed Hollownest, a współcześni mieszkańcy ją tylko dostosowali do swojego użytku