Nail używany jest przez gracza, NPCów oraz niektórych przeciwników (w tym bossów). Nailsmith w City of Tears jest w stanie ulepszyć Nail gracza czterokrotnie, jeśli dostarczy się mu wystarczającą ilość Geo i Pale Ore. Ulepszony Nail zadaje zwiększone obrażenia, a także otrzymuje nową ikonę w ekwipunku gracza.

Charmy Fragile Strenght i Fury of the Fallen także zwiększą moc Naila.

 Ulepszenia Naila Edytuj

Miecz Opis i koszt ulepszenia
Nail 1 Old Nail
Old Nail

A traditional weapon of Hallownest. Its blade is blunt with age and wear.

Domyślna broń
Obrażenia: 5
Nail 2 Sharpened Nail
Sharpened Nail

A traditional weapon of Hallownest, restored to lethal form.

Koszt ulepszenia: Geo250
Obrażenia: 9
Nail 3 Channelled Nail
Channelled Nail

A cleft weapon of Hallownest. The blade is exquisitly balanced.

Koszt ulepszenia: Geo800 + 1x Pale Ore
Obrażenia: 13
Nail 4 Coiled Nail
Coiled Nail

A powerful weapon of Hallownest, refined beyond all others.

Koszt ulpeszenia: Geo2000 + 2x Pale Ore
Obrażenia: 17
Nail 5 Pure Nail
Pure Nail

The ultimate weapon of Hallownest. Crafted to perfection, this ancient nail reveals its true form.

Koszt Ulepszenia: Geo4000 + 3x Pale Ore
Obrażenia: 21
Hr

Sztuki Miecza (NAIL ARTS) Edytuj

Cyclone Slash

Nail Arts to umiejętności, których uczą Nailmasters. Ich wykonanie wymaga przytrzymania przycisku ATAKU, a następnie zwolnienia go wraz z naciśnięciem dodatkowego klawisza. Nail Arts zadają obrażenia zależne od obrażeń miecza, więc im silniejszy miecz, tym silniejsze specjalne ataki.

Nailmaster's Glory skraca czas wymagany na wykonanie specjalnego ataku.

Obrażenia zadawane przez Nail Arts są w pełni zależne od obrażeń zadawanych przez Nail, a więc są one pośrednio zwiększane przez Charmy Fragile Strenght i Fury of the Fallen.

Ikona Opis
Cyclone Slash
Cyclone Slash

Uczy go Nailmaster Mato.

The signature Nail Art of Nailmaster Mato. A spinning attack that rapidly strikes foes on all sides.

Przytrzymaj ATAK, następnie zwolnij go, naciskając jednocześnie GÓRA / DÓŁ (później opcjonalnie przyciśnij ATAK kilka razy, aby zwiększyć czas działania.)
Obrażenia: 3-7 x Obrażenia Naila
Dash Slash
Dash Slash

Uczy go Nailmaster Oro za Geo800.

The signature Nail Art of Nailmaster Oro. Strike ahead quickly after dashing forward.

Przytrzymaj ATAK, a następnie zwolnij go podczas UNIKU.
Obrażenia: 2.5 x Obrażenia Naila
Great Slash
Great Slash

Uczy go Nailmaster Sheo.

The signature Nail Art of Nailmaster Sheo. Unleashes a huge slash directly in front of you which deals extra damage to foes.

Przytrzymaj ATAK, a następnie go zwolnij.
Obrażenia: 2.5 x Obrażenia Naila