FANDOM

Clean Map
Hr

Mapa przedstawiająca pokoje, przejścia i otwarte przestrzenie w Hollownest.

Aby zacząć wypełniać mapę lokacji, gracz najpierw musi kupić niekompletną mapę lokacji od Cornifer'a, co pozwoli graczowi na obejrzenie mapy po wejściu do ekwipunku i następnie przejściu do zakładki mapy, lub przy przytrzymaniu przycisku odpowiadającego za szybki podgląd mapy. Jeśli gracz nie znajdzie Cornifera zazwyczaj przed pokonaniem bossa lokacji, Iselda będzie sprzedawała ją za trochę wyższą cenę w Dirtmouth.

Aby wypełnić mapę gracz musi jednorazowo kupić pióro od Iseldy. Po tym jak gracz odwiedzi nienaszkicowane jeszcze miejsca na mapie, zostaną one dodane do niej po tym jak gracz odpocznie na ławce. Odwiedzone miejsca są pokolorowane i mają ciągłą ramkę.

Talizman Kompasu, jeśli założony, będzie pokazywał na mapie lokacje gracza.

Różne przypinki mogą być zdobyte aby na mapie zostały zaznaczone miejsca specjalne.
Hr

Narzędzia kartograficzne Edytuj

Icon Name & Description Cost
Quill
Pióro

Używane do szkicowania mapy. Bezużyteczne bez mapy.

"Będziesz tego potrzebował jeśli chcesz uwiecznić swoje odkrycia. Jest niezbędne dla każdego kto zajmuje się kartografią na poważnie!"- Iselda

Geo120
Scroll Map
Mapa

Mapa Hollownest, po części wypełniona przez Cornifera. Bez pióra nie może być aktualizowana.

Różne
Scroll Map Feather
Mapa i Pióro

Mapa Hallownest. Kiedy gracz będzie odpoczywał na ławce mapa zostanie zaktualizowana przy użyciu pióra, tym samym dodając do poprzedniego szkicu miejsca odkryte przez gracza.

When both Map and Quill are purchased
Wayward Compass
Kompas

Jeśli masz trudności ze znalezieniem drogi w tym labiryncie tuneli pod nami, wypróbuj ten talizman.

Wskaże Ci on twoją lokalizację na mapie. Bardzo pomocny w odnalezieniu się w nieznanym miejscu.

Geo220

Mapy Edytuj

Mapy mogą być kupione od Cornifer'a w każdej częsci Hollownest, lub jeśli gracz go nie znajdzie (zazwyczaj przed pokonaniem boss'a danego miejsca), Iselda sprzeda tą mapę w Dirtmouth za trochę wyższą cenę.

Nazwa i opis Koszt

(Cornifer)

Koszt

(Iselda)

Starożytne Dorzecze

Mapa Starożytnego Dorzecza, krainy zakopanej głęboko, na dnie świata.

Geo112 Geo150

Miasto Łez

Mapa Miasta Łez, stolicy Hollownest. Czy woda naprawdę spada znad miasta? Brzmi naprawdę pięknie.

Geo90 Geo120

Kryształowy Szczyt

Mapa Kryształowego Szczytu, olbrzymiej góry która widnieje za Dirthmouth. Mój mąż wraz z mapą przyniósł trochę kryształów właśnie stamtąd. Co sprawia, że się ta błyszczą?

Geo120 Geo150

Deepnest

Mapa Deepnest, mrocznego i niebezpiecznego miejsca na dnie świata. Kiedy mój mąż wrócił z ledwo wypełnioną mapą byłam poirytowana, ale żebyś tylko widział jego wyraz twarzy. Biedaczek!

Geo38 Geo50

Mglisty Kanion

Mapa Mglistego Kanionu który łączy Greenpath z Grzyboym Pustkowiem. Powietrze jest tam tak gęste, że Cornifer z trudnością się przemieszczał, albo przynajmniej trudniej niż zazwyczaj.

Geo150 Geo200

Zapomniane Rozdroża

Mapa Zapomnianych Rozdroży, miejsca tuż pod Dirtmouth. Cornifer mnie tam kiedyś zaciągnął. Było to puste i smutne miejsce, ale nadal robiące wrażenie.

Geo30 Geo40

Grzybowe Pustkowie

Mapa Grzybowego Pustkowia, miejsca pod Zapomnianymi Rozdrożami które jest przepełnione grzybami. Mój mąż przyniósł ze sobą trochę grzybów i próbował je ugotować. Smród był nie do wytrzymania.

Geo75 Geo100

Greenpath

Mapa Greenpath, najbardziej zielonego miejsca w Hollownest. O dziwo woda tam jest niebezpieczna w dotyku!

Geo60 Geo80

Wyjące Urwiska

Mapa Wyjących Urwisk które stoją nad Dirtmouth. Cornifer powiedział mi, że wiatry są tam tak głośne, że nie mógł sam siebie usłyszeć. Nasuwa się pytanie dlaczego do siebie mówił.

Geo75 Geo100

Granica Królestwa

Mapa Granicy Królestwa, miejsca na krańcu świata. Mój mąż podróżuje tak daleko, a ja cały czas jestem tutaj.

Geo112 Geo150
Ziemie Spoczynku

Mapa Ziemi Spoczynku, świętego miejsca nie tak dalego od Rozdroży. Cornifer powiedział mi, że uważa to miejsce za bardzo spokojne ale dla mnie brzmi ono trochę strasznie.

Nie dotyczy Geo75

Króleskie Kanały

Mapa Królewskich Kanałów, czyli rur i pomieszczeń pod Miastem Łez. Cornifer brzmiał jakby eksploracja tego miejsca mu się podobała, mimo, że wrócił drżący i przemoczony kiedy wrócił.

Geo75 Geo100
Ogrody Królowej

Mapa Ogrodów Królowej, królewskiego sanktuarium blisko Greenpath. Cornifer czasem mnie nazywa swoją królową, głównie wtedy kiedy się na niego gniewam.

Geo150 Geo200

Przypinki do mapy Edytuj

Przypinki są używane do zaznaczania lokacji na mapie. Sprzedawane są przez Iseldę w Dirtmouth, z wyjątkiem Przypinki Kolekcjonera która pokazuje lokalizacje Grub'ów na mapie.

Ikona Nazwa i opis Koszt Wymóg
Map Pin Tree
Przypinka Szepczącego Korzenia

Cornifer opowiadał mi o tych dziwnych szepczących korzeniach które widywał. Zrobiłam mu kilka przypinek żeby nie zapomniał gdzie je znalazł.

Geo150 Posiadanie

Miecza Snów

Map Pin Warriors Grave
Przypinka Grobu Wojownika

Cornifer opowiadał mi o grobach i kapliczkach które znalazł pod ziemią. Możesz użyć tych przypinek aby je zaznaczyć na mapie. Nie zapomnij oddać im należytego szacunku.

Geo180 Posiadanie

Miecza Snów

Map Pin Stag
Przypinka Stacji Stag'ów

Te przypinki zaznaczą na mapie wszystkie Stacje Stag'ów które odwiedziłeś. Dawniej musiały być bardzo ruchliwym miejscem kiedy Stag'i nadal nimi się przemieszczały.

Geo100 Otworzenie pierwszej

Stacji Stag'ów

Map Pin Tram
Przypinka Tramwaju

Te tramwaje brzmią jak bardzo skomplikowane maszyny. Pradawne robaki musiały być nadzwyczaj mądre.

Te przypinki powinny być idealne do zapisywania miejsca gdzie znalazłeś jedną z tych maszyn.

Geo100 Zdobycie

Biletu Tramwajowego

Map Pin Salubra
Przypinka Handlarza

Użyj tych przypinek aby zaznaczyć na mapie wszystkich handlarzów lub innych interesujących robaków których spotkałeś podczas podróży

Myślę, że warto ich czasem odwiedzić i zobaczyć co robią, bo każdemu w końcu zacznie doskwierać samotność pod ziemią.

Geo100 Spotkanie Cornifer'a
Map Pin Springs
Przypinka Gorących Źródeł

Zaprojektowałam te przypinki aby wiedzieć gdzie znajdują się Gorące Źródła naszego królestwa.

Nigdy żadnego osobiście nie odwiedziłam... Ciekawi mnie czy Cornifer mnie tam kiedyś zabierze. Myślę, że na razie tobie się bardziej przydadzą.

Geo100 Spotkanie Cornifer'a
Map Pin Cocoon
Przypinka Kokonu

Widziałeś już te przepiękne, niebieskie kokony? Zrobiłam te przypinki żebyś mógł je zaznaczyć na mapie.

Te kokony są takie piękne, a równocześnie bardzo delikatne. Proszę zachowaj ostrożność.

Geo100 Spotkanie Cornifer'a
Map Pin Bench green
Przypinka Ławki

Te przypinki zaznaczą na twojej mapie wszystkie ławki i inne miejsca odpoczynku które odwiedziłeś. Przydatne jeśli jesteś zmęczony i szukasz miejsca gdzie odpoczniesz!

Geo100 Spotkanie Cornifer'a
Map Pin Grub

Przypinka Kolekcjonera Edytuj

Wskazują lokalizacje wszystkich Grubs których jeszcze nie uwolniłeś.

Nie dotyczy Pokonanie Kolekcjonera