FANDOM

Clean Map

Mapa przedstawiająca lokacje, przejścia i otwarte przestrzenie w Hollownest.
Hr

Aby zacząć wypełniać mapę danej lokacji, gracz musi najpierw kupić niekompletną mapę od Cornifera, co pozwoli na obejrzenie mapy po wejściu do ekwipunku. Jeśli gracz nie znajdzie Cornifera (zazwyczaj przed pokonaniem bossa danej lokacji), Iselda będzie sprzedawała ten przedmiot za trochę wyższą cenę w Dirtmouth.

Aby wypełnić mapę, gracz musi jednorazowo kupić pióro od Iseldy. Gdy odwiedzone zostaną nienaszkicowane jeszcze miejsca, zostaną one dodane do mapy po tym, jak gracz usiądzie na ławce. Odwiedzone miejsca są niezacienione i mają ciągłą ramkę.

Wayward Compass, jeśli założony, pokazywał będzie na mapie lokację, w której aktualnie znajduje się gracz.

Aby na mapie zostały zaznaczone miejsca specjalne, należy kupić odpowiednie przypinki.
Hr

Narzędzia kartograficzne Edytuj

Ikonka Nazwa i opis Koszt
Quill
Pióro (Quill)

Używane do szkicowania mapy. Bezużyteczne bez mapy.

You'll need this if you want to update your map with new area as you explore. It's essential for anyone serious about mapping!' - Iselda

Geo120
Scroll Map
Mapa (Map)

Mapa Hollownest, po części wypełniona przez Cornifera. Bez pióra nie może być aktualizowana.

Różne
Scroll Map Feather
Mapa i Pióro (Map and Quill)

Mapa Hallownest. Kiedy gracz będzie odpoczywał na ławce, mapa zostanie zaktualizowana przy użyciu pióra, tym samym dodając do poprzedniego szkicu miejsca dopiero odkryte przez gracza.

Jeśli Mapa i Pióro są zakupione
Wayward Compass

Wayward Compass

Highly recommended! If you're having trouble finding your way in the maze of ruins below us, try this charm.

It will pinpoint your location on your map. Incredibly helpful for finding your bearings in unfamiliar locations!'

Geo220

Mapy Edytuj

Mapy mogą być kupione od Cornifera w każdej części Hollownest, lub jeśli gracz go nie znajdzie (zazwyczaj przed pokonaniem bossa danej lokacji), Iselda sprzeda tę mapę w Dirtmouth za trochę wyższą cenę.

Nazwa i opis Koszt

(Cornifer)

Koszt

(Iselda)

Ancient Basin

Mapa Ancient Basin, krainy zakopanej głęboko, na dnie świata.

Geo112 Geo150

City of Tears

Mapa City of Tears, stolicy Hollownest. Czy woda rzeczywiście spada znad miasta? Brzmi doprawdy pięknie.

Geo90 Geo120

Crystal Peak

Mapa Crystal Peak, olbrzymiej góry, która widnieje za Dirthmouth. Mój mąż wraz z mapą przyniósł stamtąd trochę kryształów. Co sprawia, że się tak błyszczą?

Geo120 Geo150

Deepnest

Mapa Deepnest, mrocznego i niebezpiecznego miejsca na dnie świata. Kiedy mój mąż wrócił z ledwo wypełnioną mapą byłam poirytowana, ale żebyś tylko widział wyraz jego twarzy. Biedaczek!

Geo38 Geo50

Fog Canyon

Mapa Fog Canyon, który łączy Greenpath z Fungal Wastes. Powietrze jest tam tak gęste, że Cornifer z trudnością się przemieszczał - albo przynajmniej trudniej niż zazwyczaj.

Geo150 Geo200

Forgotten Crossroads

Mapa Forgotten Crossroads, miejsca tuż pod Dirtmouth. Cornifer mnie tam kiedyś zaciągnął. Było puste i smutne, ale nadal robiące wrażenie.

Geo30 Geo40

Fungal Wastes

Mapa Fungal Wastes, miejsca pod Forgotten Crossroads, które przepełnione jest grzybami. Mój mąż przyniósł ze sobą trochę grzybów i próbował je ugotować. Smród był nie do wytrzymania.

Geo75 Geo100

Greenpath

Mapa Greenpath, najbardziej zielonego miejsca w Hollownest. O dziwo, tamtejsza woda jest niebezpieczna w dotyku!

Geo60 Geo80

Howling Cliffs

Mapa Howling Cliffs, które stoją nad Dirtmouth. Cornifer powiedział mi, że wiatry są tam tak głośne, że nie mógł sam siebie usłyszeć. Nasuwa się pytanie, dlaczego mówił do siebie?

Geo75 Geo100

Kingdom's Edge

Mapa Kingdom's Edge, miejsca na krańcu świata. Mój mąż podróżuje tak daleko, a ja cały czas jestem tutaj.

Geo112 Geo150
Resting Grounds

Mapa Resting Grounds, świętego miejsca nie tak dalego od Crossroads. Cornifer powiedział mi, że uważa to miejsce za bardzo spokojne, ale dla mnie brzmi ono trochę strasznie.

Nie dotyczy Geo75

Royal Waterways

Mapa Royal Waterways, czyli rur i pomieszczeń pod City of Tears. Cornifer brzmiał, jakby eksploracja tego miejsca mu się podobała, mimo, że wrócił drżący i przemoczony.

Geo75 Geo100
Queen's Gardens

Mapa Queen's Gardens, królewskiego sanktuarium blisko Greenpath. Cornifer czasem nazywa mnie swoją królową, głównie wtedy, kiedy się na niego gniewam.

Geo150 Geo200

Przypinki do mapy Edytuj

Przypinki są używane do zaznaczania specjalnych miejsc lokacji. Sprzedawane są przez Iseldę w Dirtmouth, z wyjątkiem Przypinki Collectora, która pokazuje lokalizacje Grubów na mapie.

Ikona Nazwa i opis Koszt Wymóg
Map Pin Tree
Przypinka Whispering Root

Cornifer opowiadał mi o tych dziwnych szepczących korzeniach które widywał. Zrobiłam mu kilka przypinek żeby nie zapomniał gdzie je znalazł.

Geo150 Posiadanie

Dream Nail

Map Pin Warriors Grave
Przypinka Warrior's Grave

Cornifer opowiadał mi o grobach i kapliczkach które znalazł pod ziemią. Możesz użyć tych przypinek aby je zaznaczyć na mapie. Nie zapomnij oddać im należytego szacunku.

Geo180 Posiadanie

Dream Nail

Map Pin Stag
Przypinka Stag Station

Te przypinki zaznaczą na mapie wszystkie Stacje Stag'ów które odwiedziłeś. Dawniej musiały być bardzo ruchliwym miejscem kiedy Stag'i nadal nimi się przemieszczały.

Geo100 Otworzenie pierwszej

Stag Station

Map Pin Tram
Przypinka Tram

Te tramwaje brzmią jak bardzo skomplikowane maszyny. Pradawne robaki musiały być nadzwyczaj mądre.

Te przypinki powinny być idealne do zapisywania miejsca gdzie znalazłeś jedną z tych maszyn.

Geo100 Zdobycie

Biletu Tramwajowego

Map Pin Salubra
Przypinka Vendor

Użyj tych przypinek aby zaznaczyć na mapie wszystkich handlarzów lub innych interesujących robaków których spotkałeś podczas podróży

Myślę, że warto ich czasem odwiedzić i zobaczyć co robią, bo każdemu w końcu zacznie doskwierać samotność pod ziemią.

Geo100 Spotkanie Cornifer'a
Map Pin Springs
Przypinka Hot Spring

Zaprojektowałam te przypinki aby wiedzieć gdzie znajdują się Gorące Źródła naszego królestwa.

Nigdy żadnego osobiście nie odwiedziłam... Ciekawi mnie czy Cornifer mnie tam kiedyś zabierze. Myślę, że na razie tobie się bardziej przydadzą.

Geo100 Spotkanie Cornifer'a
Map Pin Cocoon
Przypinka Cocoon

Widziałeś już te przepiękne, niebieskie kokony? Zrobiłam te przypinki żebyś mógł je zaznaczyć na mapie.

Te kokony są takie piękne, a równocześnie bardzo delikatne. Proszę, zachowaj ostrożność.

Geo100 Spotkanie Cornifer'a
Map Pin Bench green
Przypinka Ławki

Te przypinki zaznaczą na twojej mapie wszystkie ławki i inne miejsca odpoczynku które odwiedziłeś. Przydatne jeśli jesteś zmęczony i szukasz miejsca gdzie odpoczniesz!

Geo100 Spotkanie Cornifer'a
Map Pin Grub

Przypinka Collectora Edytuj

Wskazują lokalizacje wszystkich Grubów, których gracz jeszcze nie uwolnił.

Nie dotyczy Pokonanie Collectora