FANDOM

Area Colosseum
Koloseum Głupców jest miejscem gdzie gracz może spróbować swoich sił w trzech próbach które składają się z walk z falami przeciwników. Wyczyny gracza są oglądane przez tłum robaków i Władcę -Głupca. Aby odblokować próby gracz musi zapłacić za każdą z nich odpowiednią ilość Geo a także ukończyć poprzednią próbę.

Opłata musi być uiszczona tylko za pierwszym podejściem do danej próby.

Przeciwnicy zabici podczas prób nie zostawiają Geo po śmierci.

Droga do Koloseum Głupców Edytuj

Colosseum of Fools - Directions

Koloseum Głupców znajduje się na samej górze Granicy Królestwa. Aby się tam dostać gracz musi wspiąć się po platformach w głównym szybie w Granicy Królestwa. W połowie drogi nie ma platform, przez co gracz musi na chwilę przejść do szybu na prawo aby kontynuować swoją wspinaczkę. Po chwili gracz może powrócić do głównego szybu aby dalej piąć się w górę po platformach.

Próba Wojownika Edytuj

Wymaga Geo100 do odblokowania. Po pierwszym zwycięstwie w tej próbie gracz dostanie Slot na Talizman, Geo900 i osiągnięcie Wojownik. Gracz za ponowne zwycięstwo w tej próbie otrzyma jedynie Geo.

Próba Zdobywcy Edytuj

Wymaga Geo450 do odblokowania. Po pierwszym zwycięstwie w tej próbie gracz dostanie kawałek Białej Rudy, Geo1800 i osiągnięcie Zdobywca. Gracz za ponowne zwycięstwo w tej próbie otrzyma tylko Geo.

Próba Głupca Edytuj

Wymaga Geo800 do odblokowania. Po pierwszym zwycięstwie w tej próbie gracz otrzyma Geo2700 i osiągnięcie Głupiec. Gracz za ponowne zwycięstwo w tej próbie otrzyma wyłącznie Geo.