FANDOM

Gra Hollow Knight posiada trzy zakończenia, każde wymagające różnych warunków spełnionych przez gracza.
Hr

Zakończenie 1: Hollow Knight Edytuj

Wymagania:

Po porażce, poprzedni Hollow Knight umiera po czym gracz przejmuje infekcję na siebie. Gracz później zostaje zamknięty w Czarnym Jaju i tym samym kończy się gra.

Odblokowuje osiągnięcie "The Hollow Knight".
Hr

Zakończenie 2: Zapieczętowane Bliźnięta Edytuj

Wymagania:

  • Posiadanie Serca Pustki
  • Pokonanie poprzedniego Hollow Knight'a.

Przy końcu pojedynku Hornet spróbuje wesprzeć gracza i dołączy do bitwy otwierając mieczem szczelinę w masce Hollow Knight'a. Następnie przytrzyma go przez chwilę, co daje czas graczowi na atak.

Jeśli gracz zaatakuje boss'a Hornet straci przytomność, a walka toczy się dalej podobnie jak w pierwszym zakończeniu. Po pokonaniu Hollow Knight'a zobaczymy alternatywne zakończenie, gdzie Hornet także zostaje zamknięta. Oprócz tego na Czarnym Jaju pojawi się maska Hornet, podobnie jak maski Śniących wcześniej.

Odblokowuje osiągnięcie "Sealed Siblings".
Hr

Zakończenie 3: Koniec Snów Edytuj

Wymagania:

  • Posiadanie Serca Pustki
  • Pokonanie Radiance

Kiedy Hornet trzyma Hollow Knight'a, gracz może użyć Przebudzonego Miecza Snu, co sprawi, że zostanie on przeniesiony do umysłu Hollow Knight'a gdzie może on stoczyć walkę z Radiance. Przy samym końcu tej walki Hollow Knight powróci jako Cień i rozerwie twarz Radiance, co pozwoli zaś graczowi na unicestwienie go.

Po pokonaniu Radiance, Infekcja znika, a Czarne Jajo pozostaje otwarte. Hornet budzi się i widzi maskę gracza złamaną na dwie części, co sugeruje, że albo powrócił do Pustki, albo zginął.

Odblokowuje osiągnięcie "Dream No More".
Hr

Dodatkowe zakończenie: Przemijanie Wieków Edytuj

Po każdym z wyżej wymienionych zakończeń, zobaczymy epilog, jeżeli gracz zakończył quest Pana Grzyba. Zobaczymy wtedy właśnie go, odlatującego w niebo.

Odblokowuje osiągnięcie "Passing of the Age".
Hr

Ciekawostki Edytuj

  • Po obejrzeniu zakończenia załadowanie danego zapisu gry sprawi, że gracz pojawi się na ławce w środku Świątyni Czarnego Jaja. Dodatkowo, pokonany boss zostanie zapisany w Dzienniku Łowcy.
    • Oznacza to, że jeśli gracz zdobył Serce Pustki przed przystąpieniem do walki z Hollow Knight'em nie będzie on w stanie odblokować pierwszego zakończenia z tego zapisu gry.
  • Zdobycie Serca Pustki odblokowuje także osiągnięcie "Void".